سادگی زیبایی

سادگی زیبایی

برند کانادایی اوردینری یکی از تولید کننده‌های برتر درزمینهٔ محصولات مراقبت از پوست است که محصولات باکیفیت خود را در کشورهای جهان به فروش می‌رساند. اگر به ‌سادگی و زیبایی علاقه دارید و کیفیت محصولاتی که استفاده می‌کنید برایتان اهمیت دارد، محصولات برند اوردینری بهترین گزینه برای شما هستند. برای آشنایی بیشتر با این برند و محصولات باکیفیت آن تا انتهای این مطلب از سایت آرت دکو ایران، با ما همراه باشید.

معرفی برند اوردینری

یکی از شرکت‌های معروف درزمینهٔ تولید محصولات پوستی برند اوردینری است. The Ordinary در کشور کانادا از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. در ابتدا این برند زیرمجموعه شرکت DECIEM بود. اما امروزه به‌صورت انحصاری محصولات خود را در کشورهای مختلف جهان به فروش می‌رساند. در این شرکت از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های جهان برای تولید محصولات مراقبتی استفاده می‌شود و در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای آرایشی و بهداشتی است.

ویژگی‌های برند اوردینری

محصولات برند اوردینری بسیار باکیفیت هستند. این محصولات همگی دارای ترکیبات تقویت‌کننده و مواد مغذی برای پوست هستند. به همین خاطر خاصیت درمانی هم دارند. سادگی و زیبایی، تأثیر بالا، شفافیت پوست و قیمت مناسب ازجمله ویژگی‌های بارز محصولات اوردینری است.

تمرکز اصلی این برند تولید محصولات ساده‌ای است که موجب شفافیت و سلامت پوست می‌شوند. حتی ظاهر این محصولات هم نشان می‌دهد که تا چه میزان ساده هستند. اغلب محصولات داخل شیشه‌های ساده‌ای هستند که روی درب آن‌ها یک قطره چکان قرار دارد. برخلاف سایر محصولات زیبایی دیگر که دارای کاورهای پرزرق‌وبرق هستند و مشتریان باید هزینه‌های بالایی بابت همین ویژگی‌های ظاهری بپردازند.

یکی دیگر از ویژگی محصولات برند اوردینری این است که نام محصولات برگرفته از ماده مؤثری اصلی است که برای تولید آن به کار می‌رود. از سایر ویژگی‌های محصولات این برند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • فاقد عطرهای تند و زننده
  • دارای مواد مؤثر و بی‌ضرر
  • قیمت مناسب
  •  رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی
  • بدون تست حیوانی هستند
  • وگان بودن محصولات اوردینری
  • استفاده از آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین c، آمینو اسیدها و رتینول برای ساخت محصولات اوردینری

معرفی بهترین محصولات برند اوردینری

تنوع محصولات برند اوردینری بسیار بالا است. هر یک از این محصولات دارای شکل ساختاری گوناگونی هستند و برای هر مشکل پوستی، یک محصول تولید شده است. ازجمله معروف‌ترین و بهترین محصولات این برند، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

آب‌رسان‌های اوردینری

روغن‌های پوستی و آب‌رسان‌های برند اوردینری به خاطر دارا بودن بافت سبک و مواد مغذی، جزو بهترین انتخاب‌ها هستند. برای تولید این آب‌رسان‌ها از روغن‌های ارگانیک بدون هیچ‌گونه اسانس یا مواد نگهدارنده استفاده می‌شود. محصولات مرطوب کننده و آب‌رسان پوست اوردینری اثربخشی بالایی دارند و با استفاده از چند قطره از آن‌ها در طول روز، می‌توانید سلامت پوست خود و رطوبت آن را حفظ کنید.

رتینول‌های اوردینری

رتینوئیدها و رتینول‌های برند اوردینری به دلیل اینکه حاوی مقادیر مناسبی از ویتامین A هستند، جزو محصولات مراقبتی پوست محسوب می‌شوند. این محصولات می‌توانند با نفوذ کردن به لایه‌ها و منافذ مختلف پوست، باعث افزایش گردش خون شوند و خاصیت جوان‌سازی داشته باشند. ازجمله سرم‌های معروف این برند می‌توان به سرم رتینول ضد چروک، سرم آب‌رسان هیالورونیک اسید، سرم سالیسیلیک اسید، سرم رتینول ضد چروک، سرم آلفا آربوتین و ... اشاره نمود.

اسیدهای برند اوردینری

سرم‌های برند اوردینری انواع مختلفی دارند. بعضی از آن‌ها به اسیدهای اوردینری معروف هستند. این محصولات برای پاک‌سازی پوست، درمان چین‌وچروک‌های پوستی، از بین بردن لکه‌های پوستی و درمان جوش مناسب هستند. به‌عنوان‌مثال سرم لاکتیک اسید یا سرم سالیسیلیک اسید برای از بین بردن لکه‌های پوستی و جوش و آکنه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آنتی اکسیدان برند اوردینری

بعضی از سرم‌های برند اوردینری حاوی آنتی اکسیدان‌های قوی هستند. این محصولات که خاصیت ضدالتهابی دارند، می‌توانند برای درمان بیماری‌های پوستی، قرمزی و چین‌وچروک‌های پوستی مورد استفاده قرار بگیرند. سرم پیکنوژنول یا سرم رستوراترول، جزو معروف‌ترین آنتی اکسیدان‌های این برند هستند. اسید فرولیک نیز یکی دیگر از محصولات مراقبتی این برند است که برای شادابی و جلوگیری از پیری پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلام پایانی

محصولات برند اوردینری در عین سادگی و زیبایی خواص بی‌نظیری دارند. این برند، محصولات مراقبت از مو، کرم‌های ضد آفتاب، پاک کننده‌های پوستی و سرم‌های مختلف تولید می‌کند که برای محافظت از پوست دور چشم، جلوگیری از چین‌وچروک، رفع لکه و جوش و ... استفاده می‌شوند. شاید محصولات این برند کمی گران به نظر برسد، اما ازلحاظ کیفیت درجه یک و بی‌نظیر هستند. برای سفارش و خرید محصولات برند اوردینری، می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در وب‌سایت آرت دکو ایران، تماس حاصل فرمایید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد