هر نژادی، هر جنسی، هر سنی

هر نژادی، هر جنسی، هر سنی

مک  مخفف عبارت Makeup Art Cosmetics است و  از برندهای معروف آمریکایی در زمینه تولید لوازم آرایشی به شمار می‌آید. این برند نخستین بار در سال ۱۹۸۴ توسط یک میکاپ آرتیست با عنوان فرانک توسکان و صاحب یک آرایشگاه به نام فرانک آنجلو تاسیس گردید. تولید لوازم آرایشی MAC در ابتدا با هدف زیبایی و جلوه بیشتر در مقابل دوربین عکاس صورت گرفت. اما رفته رفته مورد توجه بسیاری از متخصصین مد و  سلبریتی‌ها قرار گرفت و اولین فروشگاه لوازم آرایشی MAC در تورنتو کانادا افتتاح شد. 

امروزه محصولات آرایشی برند مک نه تنها مورد استفاده افراد مشهور است بلکه بسیاری از مردم در نقاط مختلف دنیا در هر نژاد، جنس و سنی از این محصولات مرغوب و با کیفیت استفاده می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با محصولات آرایشی MAC و ویژگی های آن تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی محصولات مک در لاین های مختلف

MAC از برندهای جهانی خوشنام در حوزه لوازم آرایشی محسوب می‌شود که به منظور پاسخگویی به نیازهای متعدد مصرف کنندگان اقدام به تولید لاین‌های متنوعی از محصولات آرایشی کرده است. برخی از معروف‌ترین لاین‌های محصولات این برند معتبر عبارتند از:

محصولات Studio Fix

محصولات این لاین شامل پودر فیکس، پنکیک، پرایمر و کانسیلر است. از خصوصیات محصولات فوق می‌توان به تثبیت آرایش، پوشش دهی بالا، فاقد چربی و ایجاد جلوه‌ای مات در پوست صورت اشاره کرد.

محصولات Lipstick

لاین Lipstick متشکل از رژ لب در ‌ رنگ‌ها و بافت‌های متنوعی است. خصوصیت بارز رژ لب‌های MAC برخورداری از بافتی کرمی و نرم بوده و با توجه به تنوع رنگ بالایی که دارد جوابگوی سلایق مختلف نیز است.

محصولات Eyeshadow

لوازم آرایشی مک در حوزه سایه‌ چشم نیز عملکردی بسیار حرفه‌ای داشته است. به طوری که انواع سایه‌ چشم در ترکیب‌ها و رنگ‌های متعدد را می‌توانید در این لاین مشاهده کنید. پیگمنت بالای  سایه های چشم MAC امکان ارائه آرایش‌های متنوع را بر روی چشم فراهم می‌کند.

محصولات Prep + Prime

در لاین Prep + Prime محصولاتی از جمله کرم‌ های زیر آرایش، اسپری‌های تثبیت کننده آرایش و پرایمرها ارائه می‌شود. از خصوصیات این محصولات می‌توان به پوشش نقاط ضعف،  افزایش ماندگاری و بهبود پایه آرایشی اشاره کرد.

محصولات Mineralize

برند معتبر MAC همچنین محصولاتی را در لاین Mineralize ارائه کرده که شامل انواع رژ گونه‌ها، براش‌ها و پودرهای معدنی است. با استفاده از این لوازم پوست صورت به جذابیت و درخشش طبیعی دست پیدا می‌کند.

محصولات Pro Longwear

در لاین Pro Longwear نیز محصولاتی جهت افزایش ماندگاری آرایش صورت وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به پنکیک، سایه‌های چشم، کانسیلر و رژ لب اشاره کرد.

محصولات Retro Matte

اگر به رژ لب‌هایی با رنگ های جسورانه،جذاب و مات علاقه مند هستید می‌توانید نگاه دقیق‌تری به محصولات MAC در لاین Retro Matte داشته باشید.

MAC همواره به ارائه کالکشن‌ها و محصولات متنوعی می‌پردازد که بر اساس رویدادهای ویژه و فصول مختلف سال با استقبال مشتریان روبرو می‌شوند. کالکشن‌های فوق اغلب متشکل از مجموعه‌ای از لوازم آرایشی با بسته‌بندی‌های زیبا و جذاب هستند.

مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات آرایشی برند MAC

مک با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد محصولاتش اکنون تبدیل به یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در سطح جهانی گردیده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید محصولات آرایشی MAC بر اساس تحقیقات و فرمولاسیون‌های بسیار دقیق صورت گرفته تا از حداکثر کیفیت و اثربخشی برخوردار باشند. 
  • تنوع محصولات MAC بسیار بالا بوده و این کمپانی همواره طیف وسیعی از لوازم آرایشی مانند کرم پودر، پودر فیکس، سایه چشم، رژ لب، مداد ابرو و… را تولید و به بازار ارائه کرده است.
  • برند MAC به صورت باورنکردنی با رنگ پوست، نژاد و سنین مختلف تطابق داشته و محصولات خود را بر پایه این تفاوت ها طراحی و تولید کرده است.
  • برند MAC نه تنها در حوزه تولید محصولات آرایشی حرفه‌ای فعالیت می‌کند بلکه با ارائه آموزش‌های تخصصی به علاقه مندان همواره سعی در ارتقا تکنیک‌های آرایشی دارد.
  • بسته‌ بندی جذاب و منحصر به فرد محصولات MAC از دیگر ویژگی‌های متمایز این برند در مقایسه با رقبا محسوب می‌شود.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی برند مک از معتبرترین و خوشنام‌ترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی در دنیا پرداختیم. با توجه به اینکه نمونه‌های تقلبی محصولات این برند در بازار وجود دارد توصیه می‌شود خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی آرت دکو ایران از معتبرترین مراکز عرضه کننده لوازم آرایشی اورجینال در سطح کشور است. شما می‌توانید انواع محصولات آرایشی MAC را با قیمتی مناسب از این فروشگاه سفارش دهید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد