لزوم استفاده از آبرسان

لزوم استفاده از آبرسان
لزوم استفاده از آبرسان   آبرسان صورت یکی از ابزارهای حفاظت از پوست در برابر آلودگی و مواد مضر است. همان طور که می دانید ، پوست بدن به عنوان یک سد دفاعی عمل می‌کند و ما برای حفظ شادابی و سلامت پوست باید آب مورد نیاز آن را تامین کنیم. لزوم استفاده از کرم…

لزوم استفاده از آبرسان

 

آبرسان صورت یکی از ابزارهای حفاظت از پوست در برابر آلودگی و مواد مضر است. همان طور که می دانید ، پوست بدن به عنوان یک سد دفاعی عمل می‌کند و ما برای حفظ شادابی و سلامت پوست باید آب مورد نیاز آن را تامین کنیم.

لزوم استفاده از کرم آبرسان و مرطوب کننده به همین جهت است. استفاده از محصولاتی که به پوست بدن کمک می‌کند تا بتواند رطوبت موجود در هوا را جذب کرده و آن را روی خودش نگه دارد به معنای آبرسانی پوست است.

کرم های مرطوب کننده و آبرسان کمی با یکدیگر تفاوت دارند. در صورتی که عموم مردم تصور می کنند بین کرم آبرسان و کرم مرطوب کننده فرق چندانی وجود ندارد.

اما کرم آبرسان صورت با کرم مرطوب کننده صورت با یکدیگر متفاوت هستند. البته ممکن است که برخی از کرم های مرطوب کننده خاصیت آبرسانی هم داشته باشند؛ بنابراین می توانید با خرید یک محصول هم از خاصیت آبرسانی آن استفاده کنید و هم به عنوان یک مرطوب کننده برای مراقبت از پوست استفاده نمایید.

علاوه بر خانم ها کودکان و آقایان نیز باید از آبرسان های مناسب پوست خودشان استفاده کنند. چرا که یکی از مهمترین راه های حفظ سلامت پوست و مراقبت از آن استفاده از آبرسان و سنین ۳۰ سالگی است؛ بنابراین توصیه می شود هم خانم ها هم آقایان از آبرسان های مناسب پوست خودشان استفاده کنند تا بتوانند هرچه بیشتر آب مورد نیاز پوست را تامین کنند و سلامت و شادابی را حفظ نمایند.

 

مزایای استفاده از کرم آبرسان

هرچه سن ما رو به افزایش می گذارد روند پیری پوست نیز آغاز می شود و فرآیند کلاژن سازی در سلول های پوست کم می شود. به همین خاطر به مرور زمان چین و چروک های زیادی روی پوست صورت و بدن پدیدار می شود.

البته ممکن است در سنین پایین نیز آب پوست کم شود، ولی در ظاهر پوست تاثیر چندانی ندارد؛ اما وقتی که سن شما بالا می رود هرچه آبرسانی به پوست کمتر باشد، چین و چروک ها زودتر خودشان را نشان می دهند؛ بنابراین اگر بخواهید از یک کرم آبرسان صورت یا کرم مرطوب کننده مناسب که دارای خاصیت آبرسانی است استفاده کنید، از مزایای آن بهره می برید.

از مزایای استفاده از کرم آبرسان می توان به جلوگیری از چین و چروک های پوستی، به تعویق انداختن پیری پوست؛ از بین بردن عمق چروک های پوستی، شادابی و شفافیت پوست، ایجاد لطافت در پوست، از بین بردن التهابات پوستی و کنترل ترشح چربی در پوست قسمت های مختلف بدن اشاره کرد.

لزوم استفاده از مرطوب کننده و کرم آبرسان صورت

 

 

لزوم استفاده از مرطوب کننده و کرم آبرسان صورت برای افرادی که سن آن ها از ۳۰ سال بیشتر باشد، ضروری است. معمولاً قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید و آلودگی ها باعث می شود تا سلامت پوست به خطر بیافتد و با بالا رفتن سن رفته رفته آب پوست کم شود؛ بنابراین لزوم استفاده از مرطوب کننده دارای آبرسان و کرم آبرسان صورت بیشتر احساس می‌شود.

توجه داشته باشید که استفاده از آبرسان مراحل خاصی ندارد. شما می توانید پوست صورت یا دستتان را با یک شوینده مناسب بشویید و کمی از کرم آبرسان را به ناحیه های مختلف پوست بدن تان بمالید و البته برای آبرسانی پوست اطراف چشم باید از کرم های مخصوص دور چشم استفاده کنید.

توجه کنید که برای استفاده از آبرسان باید به آرامی کرم آبرسان را روی پوست بمالید. با استفاده از محصولات آبرسان و کرم های مرطوب کننده می توانید مشکلات پوستی نظیر آکنه و جوش را از بین ببرید و آب رسانی به قسمت های عمیق پوستی از چین و چروک آن جلوگیری کنید.

از بین بردن لکه های صورت نیز گاهی اوقات با استفاده از یک کرم آبرسان با کیفیت امکان پذیر است. چرا که برخی از لکه های صورت به دلیل خشکی پوست ایجاد می شوند. یک آبرسان خوب کمک می کند تا پوست شما جوان بماند و میزان کلاژن سازی در سلول های پوستی افزایش پیدا کند.

افرادی که دارای پوست خشک چرب و معمولی هستند، باید انواع مناسب کرم های آبرسان را تهیه و استفاده کنند. چراکه پوست هریک از افراد دارای ویژگی های متفاوتی است و باید از کرم‌های مناسب پوست خودشان برای آبرسانی استفاده نمایند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد