لورآل، برای اینکه شما شایستگی آن را دارید

لورآل، برای اینکه شما شایستگی آن را دارید

لورآل یک برند لوازم آرایشی فرانسوی است که توسط شیمیدان فرانسوی به نام اوژن شولر در سال 1909 میلادی در پاریس تاسیس شد. در حال حاضر این برند از بزرگترین برندهای معروف فرانسوی است که میلیاردها مصرف کننده در سراسر جهان دارد. تولیدات برند لورآل شامل لوازم آرایشی، رنگ مو، محصولات مراقبت از پوست و مو، عطر و ضد آفتاب است. 

ویژگی های محصولات برند لورآل

کیفیت و ماندگاری بالا و اورجینال بودن محصولات از مهم‌ترین ویژگی های برند لورآل به شمار می رود و لوازم  آرایشی تولید آن فاقد تست حیوانی هستند. افراد مشهوری مثل بیانسه، جینفر لوپز، آشواریا ری و جرارد جیمز باتلر از مشتریان ثابت محصولات برند L'Oréal  هستند؛ به همین دلیل لورآل از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا محسوب می شود. همچنین 36 برند مشهور جهان از جمله Maybelline، Garnier، NYX Professional Makeup، Redken  و  CeraVe زیر مجموعه کمپانی لورآل فرانسه محصولات خود را تولید می کنند؛ بنابراین توانسته سهم زیادی از بازار محصولات پوستی منطقه اروپا را به خود اختصاص دهد.

آشنایی با محصولات آرایشی لورآل

محصولات آرایشی بهداشتی برند L'Oréal   به طور مداوم بر اساس نیازهای مشتری در حال تغییر و به روزرسانی هستند. این شرکت فرانسوی هر ساله در تولید مواد آرایشی نوآوری هایی را به وجود می آورد تا بتواند نیازهای مشتریان قدیمی و انتظارات مشتریان جدید را برآورده سازد. در ادامه به تفکیک به معرفی محصولات مراقبت پوست و موی برند لورآل می پردازیم.

معرفی محصولات موی لورآل

  • ماسک موی فرانسوی لورآل

استفاده از ماسک موی لورآل باعث از بین رفتن کامل خشکی و وزی مو شده و به خوبی موها را تقویت می کند. در تولید این ماسک مو از روغن های مفیدی مثل روغن جوجوبا به منظور تغذیه ساقه و کوتیکول مو استفاده شده است.

  • موس (فوم حالت دهنده مو) لورآل

موس مو لورآل از بهترین محصولات آرایشی بهداشتی این برند محسوب شده و با استفاده از آن می توان موهایی طبیعی و خوش حالت داشت.

  • کیت رنگ موی لورآل

با کیت رنگ موی لورآل می توان به بهترین روش موها را رنگ کرد؛ زیرا این محصول شامل لوازم ضروری مثل دستکش مخصوص، تیوپ سرم، یک بطری کرم اکسیدان و سرم نرم‌کننده است.

  • شامپو سر برند لورآل

محصولات شوینده مو برند فرانسوی L'Oréal  برای جلوگیری از ریزش مو، خشکی، موخوره و کدر دیده شدن بسیار مفید هستند؛ این شامپوها می توانند به خوبی موها را ترمیم کرده و به آن حالت بدهند.

محصولات مراقبت از پوست لورآل

برای مراقبت از پوست داشتن لوازم آرایشی با کیفیت اهمیت بالایی دارد؛ بنابراین پیشنهاد ما استفاده از محصولات آرایش بهداشتی برند فرانسوی لورآل است که در ادامه به معرفی آن‌ها می پردازیم.

  • ژل شست‌وشوی صورت لورآل

در تولید ژل شستشوی صورت برند لورآل به میزان بالایی از هیالورونیک اسید استفاده شده است؛ بنابراین این محصول می تواند به شکل عمیق و قوی پوست را آبرسانی کرده و صورت به خوبی تمیز نماید. 

  • کرم شب آبرسان برند لورآل

کرم شب آبرسان L'Oréal  به دلیل داشتن ترکیبات فوق العاده برای شادابی پوست می تواند یک محصول آرایشی بهداشتی برای پوست های خشک باشد تا با استفاده از آن رطوبت پوست به خوبی حفظ شود.

  • کرم پودر برند فرانسوی لورآل

کرم پودرهای برند لورآل با هر نوع پوستی مناسب هستند و با آن می توان عیوب صورت را به خوبی پوشش داد؛ زیرا در تناژهای رنگی متنوعی تولید می شوند.

  • کرم ضد چروک برند لورآل

بهترین انتخاب برای به تاخیر انداختن پیری پوست صورت استفاده از کرم ضد چروک L'Oréal  است؛ زیرا این محصولات تاثیر زیادی در جلوگیری از ایجاد چین و چروک های دارند و برای چند سال می توانند پیری پوست را به تاخیر بیندازند.

جمع بندی

برند فرانسوی لورآل L'Oréal   نمایندگی های مختلفی برای فروش محصولات خود در ایران دارد که ممکن است تمام نمایندگی لوازم آرایشی و بهداشتی اصل این برند را در اختیار مشتریان قرار ندهند. با توجه به این نکته باید قبل از خرید محصولات لورآل باید از معتبر بودن نمایندگی یا سایت فروشنده اطمینان حاصل کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد