کلینیک، تعبیر یک رویا

کلینیک، تعبیر یک رویا

اگر به دنبال محصولات آرایشی با کیفیت برای ترمیم و بهبود پوست خود هستید، احتمالاً تاکنون نام برند کلینیک را شنیده‌اید. محصولات کلینیک جزو محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته شده در میان مردم هستند. این برند که اولین بار در کشور آمریکا محصولات خود را تولید نمود، جزو محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات آرایشی است که در شرکت اس تی لادر تولید می‌شود.

 

معرفی برند کلینیک

برند کلینیک دارای محصولات آرایشی، مراقبت از پوست و عطر است. این برند در سال ۱۹۸۶ برای اولین بار در کشور آمریکا تولید شد. یکی از کمپانی‌های بزرگ آمریکایی به نام اس تی لادر پس از انتشار 

مقاله‌ای در مجله ووگ، تصمیم گرفت به عنوان زیر مجموعه جدید خود از برند کلینیک استفاده کند و محصولات این برند را تولید نماید.

در ابتدا برند کلینیک تنها منحصر به محصولات مراقبت از پوست بود، اما به تدریج به یکی از شرکت‌های تولید کننده برندهای آرایشی در جهان تبدیل شد و توانست علاوه بر محصولات مراقبتی، محصولات آرایشی و عطرهای با کیفیتی نیز تولید کند.

محصولات کلینیک مانند عطرهای تولید شده در این برند، دارای ماندگاری بالا بوده و بدون آلرژی هستند. این برند توانسته در بین ۳ برند آرایشی مطرح دنیا رتبه سوم را به دست بیاورد. شعار برند کلینیک، یعنی "پوست عالی را می‌توان ایجاد کرد" نشان می‌دهد که کیفیت این محصولات ۱۰۰ درصد است. البته در حال حاضر برند کلینیک شعار خود را تغییر داده و علاوه بر خانم‌ها برای آقایان هم محصولات مراقبت از پوست و عطر تولید می‌کند.

شعار جدید برند کلینیک این است:"بدون پارابن، بدون فتالات، بدون عطر، فقط پوست شاد "

یکی از ویژگی‌های محصولات کلینیک این است که لوازم آرایشی این برند تنها برای افرادی که آرایش ساده و لایت را می‌پسندند، مناسب است و افرادی که آرایش غلیظ دوست دارند، نمی‌توانند زیاد از محصولات کلینیک استفاده کنند.

ویژگی‌ های محصولات کلینیک

محصولات کلینیک به صورت کلی به چهار دسته تقسیم می‌شوند که همگی آن ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند. قبل از اینکه به محصولات متنوع کلینیک اشاره کنیم، بهتر است درباره ویژگی‌های آن ها اطلاعاتی داشته باشید.

  • محصولات کلینیک بدون مواد حساسیت زا و مواد مضر هستند، بنابراین برای تولید آن ها از پارابن و فتالات استفاده نمی‌شود. افرادی که پوست‌های حساس دارند، می‌توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند.
  • به منظور تولید برند کلینیک و محصولات متنوع آن، استانداردهای بهداشتی رعایت می‌شود و پس از انجام تست‌های متعدد و تایید متخصصان پوستی، مجوز استفاده دریافت می‌کنند. محصولات کلینیک با محیط زیست سازگار هستند و به طبیعت آسیبی نمی‌زنند. زیرا دارای بسته‌بندی‌های قابل بازیافت هستند. اما نکته‌ای که بد نیست درباره محصولات کلینیک بدانید این است که این محصولات تست حیوانی دارند.

 

انواع محصولات کلینیک

در بخش پیش اشاره کردیم که محصولات کلینیک شامل چهار دسته کلی می‌شوند. این چهار دسته عبارتند از:

عطر

عطر کلینیک به دو دسته آروماتیک و هپی تقسیم می‌شود که شامل بادی واش، بادی اسپلش، اسپری و عطر می‌شود. اگرچه تنوع بالایی در تولید عطرهای کلینیک وجود ندارد، اما رایحه آن ها بسیار منحصر به فرد است و ماندگاری طولانی مدتی دارند.

محصولات مراقبت از پوست

محصولات مراقبت از پوست کلینیک تنوع بالاتری نسبت به عطرهای این محصول دارند. برند کلینیک می‌تواند کرم‌های ضد آفتاب، انواع کرم آبرسان، مرطوب کننده، سرم پوست، ماسک پوستی، محصولات مراقبت از چشم، شوینده‌های بدن و لب، محصولات لایه بردار و انواع شوینده‌های مختلف را تولید نماید. کرم‌های آبرسان کلینیک نسبت به سایر محصولات این برند دارای تنوع بیشتری هستند و انواع کرم‌های لوسیونی، ژلی، واتر ژلی، اسپری و مایع وجود دارند که برای انواع پوست‌های خشک، معمولی، چرب، خیلی خشک، مختلط و ... تولید می‌شوند.

محصولات آرایشی

محصولات آرایشی کلینیک که در جهان شناخته شده هستند، شامل پنکیک، کرم پودر، رژ لب، بی بی کرم، خط چشم، سی سی کرم، هایلایت، لیپ گلاس، سایه چشم، ریمل، براش آرایشی، خط لب، رژگونه، کانسیلر و ... می‌شوند.

محصولات ویژه آقایان

محصولات کلینیک ویژه آقایان تولید می‌شوند. این محصولات علاوه بر محصولات مراقبت از پوست مانند مرطوب کننده و لایه بردار، شامل دئودورانت، ادکلن، محصولات اصلاح و ... نیز می‌شوند.

 

کلام پایانی

با توجه به تنوع محصولات کلینیک و کیفیت بالای این برند آرایشی بهداشتی، افراد زیادی هستند که طرفدار این برند بوده و قصد خرید محصولات کلینیک را دارند. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد قیمت محصولات کلینیک دارید، می‌توانید به وب سایت فروشگاه آرت دکو ایران مراجعه نمایید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد